onsdag 17. november 2010

Så hadde vi en sving innom Sweden da










































Da har jeg vært på min første Harry Tur til Sverige med girlsa, ikke værst bare det for ei som er vant til å dra over dammen til Hirtshals, men dog jeg alt må jo oppleves å sees.
Kom jo oss aldri avgårde da ei viss søster måtte ha ei time foran speilet først, så det ble ikke noe vin på meg gitt. Istede 1 Kg smågodt, 18 Pepsi Max Bokser og en stor pakke ribberull. Så helt tomhendt kom jeg ikke hjem.. Å så fikk jeg jo oppleve Svinesund å den beste burgeren på Max.:) Fikk rett og slett vann i munnen av den:)
Neste handletur til grensen blir på dagtid, Nordby Senteret må være åpent og systembolaget selvfølgelig, tenk at jeg gikk glipp av det.
-Trine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar