tirsdag 12. juli 2011

Sånn går no dagan

Syntes dagene går litt sakte for venter så iherdig på ferie og langhelg og ikke minst litt sol og sommer, kan ikke akkurat si at Oslo glimter så veldig til denne sommeren.
Derfor har jeg begynt på en ny bok, en skikkelig chick lit bok. Er jo supert på late sommerdager det.
For min del går det ofte i Jill Mansell, hun skriver helt glimerendes chick lits som jeg storkoser meg med på sengen, i sofaen på stranden og bussen. Elsker å drømme meg bort i romanene hennes, da glemmer jeg alt annet rundt meg.
Denne gangen leser jeg "Den rette for meg"
- Livet er fullt av overraskelser Dagen før hun skal gifte seg, er Poppy Dunbar på utdrikningslag med venninnene sine. Der blir hun kjent med Tom Kennedy, en høy og mørk kjekkas som ingen jente ville ha sagt nei til. For Poppy virker han også som en sjelefrende, og hun kan ikke glemme ham. Når det kommer til stykket, blir det ikke noe hett stevnemøte - men det blir heller ikke noe bryllup. For å slippe unna ondsinnet sladder, flytter Poppy til London. Der finner hun seg godt til rette, men lengselen etter Tom forsvinner ikke. Hun innser at hun ikke vil få fred før hun finner ham, så jenter ta med denne boken på stranden i sommer og følg henne på denne kompliserte reisen. God lesning!

Hadde så utrolig lyst på sushi idag, men fant ut at jeg skulle lage min egen variant av sashimi istede.


Handlet Salma, sitron, avocado, kikoman, ris, gulreøtter & purre. Tenkte jeg skulle gjøre min egen lille vri.




Det ble virkelig en god og frisk middag, anbefales.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar