torsdag 7. juli 2011

Savner Sommerferie

Da prøver jeg igjen, etter en mislykket begynnelse i november skal jeg prøve å blogge litt igjen nå. Bedre sent enn aldri. ;) Noe må man jo ha å gjøre da hovedstaden viser seg fra sin gråeste side, ikke mye til sommer her nei. Etter en uke ferie hjemme i Lillesand, samt flytting til ny leilighet i Oslo er jeg tilbake på jobb. Savner sommer, sol, Lillesand & skjærgårdsidyll, men istede sitter jeg her med headsetet på hodet og ser ut av vinduet & lengter etter min sommerferie som i år skal gå til Italia & Kroatia. Nærmere bestemt Venezia & Istria halvøya nord i Kroatia. Gleder meg til late dager i solen, god mat & drikke samt opplevelsene i de forskjellige byene.

Denne gaten jeg kommer fra i Lillesand, rart jeg lengter hjem om sommeren?


Deilige sommerbyen!

Her er en av de plassene sommerferien går i år, Istria halvøya, her skal vi dra rundt fra by til by!
Det gledes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar